Regulamin Serwisu do składania Zamówień online
https://sushimi-sochaczew.menu.pl
§ 1 Definicje
- Strony - podmioty uczestniczące w procesie realizacji Zamówienia, składające się z: Operatora systemu, Sprzedawcy oraz Klienta.
- Operator systemu - podmiot dostarczający technologię serwisu do obsługi Zamówień online dla strony: https://sushimi-sochaczew.menu.pl jest: Menu.pl Sp.z.o.o., z siedzibą: ul. Narutowicza 19, kod pocztowy: 20-004, miasto: Lublin, NIP: 9462722844, KRS: 0001004419.
- Operator płatności online - oznacza zewnętrznego operatora płatności online, za pośrednictwem którego konsumenci mają możliwość dokonywania płatności za zamówienia dokonywane na stronie Klienta. Operatorem jest: serwis imoje prowadzony przez ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459, kapitał zakładowy w kwocie 130.100.000,00 zł opłacony w całości, NIP: 634-013-54-75, REGON: 271514909.
-
Administratorem danych osobowych są:
- a) danych zbieranych podczas obsługi strony internetowej https://sushimi-sochaczew.menu.pl jest spółka Menu.pl sp.z.o.o., mającym siedzibę: ul. Narutowicza 19, kod pocztowy: 20-004, miasto: Lublin, NIP: 9462722844, KRS: 0001004419, adres mailowy: biuro@menu.pl,
- b) danych zbieranych w celu obsługi Zamówienia i wysyłania informacji handlowej za zgodą Użytkownika jest Viktor Boichenko SUSHIMI, Warszawska 5, 96-500 Sochaczew, NIP: 8371861350 adres mailowy:steckibartosz@gmail.com.
- Sprzedawca - podmiot będący administratorem witryny internetowej https://sushimi-sochaczew.menu.pl. Viktor Boichenko SUSHIMI, Warszawska 5, 96-500 Sochaczew, NIP: 8371861350.
- Klient - Osoba fizyczna (konsument), dokonująca zakupu poprzez złożenie Zamówienia w Serwisie od Sprzedawcy, według Oferty dostarczonej przez Sprzedawcę.
- Serwis - witryna internetowa znajdująca się pod adresem https://sushimi-sochaczew.menu.pl
- Potrawy - produkty i artykuły gastronomiczne, które w swojej Ofercie prezentuje Sprzedawca.
- Oferta - lista produktów, które Sprzedawca jest w stanie dostarczyć Klientowi i prezentuje je w Witrynie https://sushimi-sochaczew.menu.pl.
- Usługa - technologia dostarczana przez Operatora systemu na rzecz Sprzedawcy, pozwalająca na kompletny i skuteczny proces realizacji Zamówień online w witrynie https://sushimi-sochaczew.menu.pl, w tym wybranie produktów, przekazanie danych Klienta, dokonanie zapłaty i potwierdzenie złożenia Zamówienia.
- Zamówienie - czynność prawna wykonywana przez Klienta, który wyraża jednoznaczną zgodę na zakup wybranych produktów i usług zgodnie z prezentowanym cennikiem.
- Płatność - czynność polegająca na wyborze konkretnej formy zapłaty (gotówka, karta podczas dostawy, karta online, inny kanał online, np. BLIK etc.) w celu dokonania opłaty za złożone Zamówienie za pośrednictwem Operatora płatności.
- Przetwarzanie danych - czynnoścci polegające na przetwarzaniu danych osobowych niezbędnych do skutecznego procesu realizacji Zamówienia, podmiot odpowiedzialny: Viktor Boichenko SUSHIMI, Warszawska 5, 96-500 Sochaczew, NIP: 8371861350.
§ 2 Postanowienia ogólne
- Niniejszy dokument jest Regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2019.0.123 t.j. - Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną) i dotyczy on wszystkich Stron, zobowiązując ich do przestrzegania jego postanowień.
- Oferta zawarta w Serwisie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego a jedynie propozycję złożenia Zamówienia przez Klienta.
- Operator systemu nie stanowi podmiotu biorącego udział w sprzedaży Potraw, a jedynie dostarcza technologię i administruje proces składania Zamówienia. Stronami zawierającymi umowę sprzedaży zakupu Potraw są: Sprzedawca oraz Klient.
- Złożenie Zamówienia poprzez potwierdzenie przyciskiem 'Zamówienie z obowiązkiem zapłaty' jest momentem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem. Wstępny czas realizacji Zamówienia określa Klient, natomiast Sprzedawca ma prawo do zmiany czasu realizacji w przypadku, gdy wymagany czas przygotowania jest dłuższy niż czas wybrany przez Klienta. Rejestracja w Serwisie nie jest konieczna do złożenia Zamówienia.
- Klient deklaruje, że podane przez niego dane niezbędne do realizacji Zamówienia są zgodne ze stanem faktycznym. Jednocześnie, Klient deklaruje, że będzie korzystał z Serwisu wyłącznie do prawidłowego i faktycznego składania Zamówień, a nie będzie podejmował działań, mogących narazić Sprzedawcę na straty.
§ 3 Zasady przyjmowania i realizacji Zamówień
- Klient dokonuje zakupu Potraw z Oferty Sprzedawcy poprzez wybranie odpowiednich pozycji w udostępnionych przez Sprzedawcę menu.
- Podstawowe pozycje z menu mogą zostać uzupełnione dodatkami, wszystkie oznaczone są ceną a w podsumowaniu Zamówienia cały czas widnieje kompletna kwota zamówienia.
- Klient deklaruje sposób realizacji - Zamówienie z dostawą, bądź z odbiorem na miejscu oraz preferowany sposób zapłaty, Klient może też przekazać dodatkowe uwagi do realizacji Zamówienia.
- Potwierdzenie złożenia Zamówienia odbywa się poprzez zaznaczenie akceptacji Regulaminu i Polityki prywatności i wybranie 'Zamówienie z obowiązkiem zapłaty'.
- W przypadku wybrania formy płatności online, Klient zostanie przeniesiony na stronę dokonania płatności online, po jej potwierdzeniu na finalną stronę Serwisu, który zaprezentuje zbliżony czas realizacji Zamówienia.
- Każdorazowo, Sprzedawca może Zamówienie zaakceptować lub odrzucić, w przypadku odrzucenia, Klient otrzyma stosowną informację, a płatność dokonana online zostanie zwrócona na konto Klienta.
- W przypadku problemów z realizacją Zamówień przez Sprzedawcę, w tym m.in.: wydłużony czas realizacji, brakujące Potrawy, może on udostępnić na stronie głównej Serwisu stosowną informację.
§ 4 Parametry zamówienia
- Sprzedawca określa obszar, w granicach którego oferuje Klientom możliwość złożenia Zamówienia z dostawą. Zakres obszaru dostawy określany jest jako maksymalny dystans, pomiędzy adresem Sprzedawcy a adresem Klienta.
- Koszt dostawy zamówienia zależny jest od parametrów takich jak: wartość zamówienia czy dystans dostawy. Pełne szczegóły na temat kosztów dostaw dostępne są w zakładce “Pokaż więcej informacji”.
- Maksymalny dystans dostawy określany jest w ilości kilometrów, dokładne parametry dystansów, opisane są w zakładce Dostawa.
- W przypadku podania przez Klienta adresu dostawy, który przekracza maksymalny dystans, Serwis wyświetli stosowną informację, a złożenie Zamówienia z dostawą nie będzie możliwe, jedynie odbiór na miejscu.
- Wszystkie ceny zawarte w Serwisie są cenami brutto, tj. zawierają podatek VAT.
§ 5 Płatności
- Operator systemu dostarcza technologię, dzięki której Sprzedawca oferuje Klientom różne formy płatności za złożone Zamówienia.
- Dostępne formy płatności obsługiwane offline: gotówka, karta podczas dostawy.
-
Dostępne formy płatności online (za pośrednictwem Operatora płatności online - imoje):
- Transfery online
- BLIK
- Karty płatnicze (Visa/Mastercard)
- Portfele elektroniczne - Google Pay/Apple Pay
- VISA Mobile
- Transakcje będą realizowane z linków do płatności.
- Płatność online uznaje się za dokonaną po tym, gdy Operator płatności online w przedostatnim kroku składania zamówienia, przekaże do Operatora systemu stosowną informację, co wiąże się z jednoczesnym poinformowaniem Klienta.
- W przypadku zakończenia płatności niepowodzeniem, Zamówienie nie zostanie przekazane do Sprzedawcy, a klient będzie miał możliwość ponowienia Zamówienia.
- W sytuacji, gdy Sprzedawca odrzuci Zamówienie opłacone online, Operator płatności online na żądanie Sprzedawcy, dokona zwrotu zapłaconych środków na konto Klienta. Zwrot na konto Klienta nastąpi w przeciągu 72h od momentu wystąpienia żądania zwrotu, co w przypadku odrzucenia Zamówienia przez Sprzedawcę, odbywa się automatycznie.
- Sprzedawca, wystawi Klientowi stosowny dokument (paragon/faktura) za dokonane Zamówienie.
§ 6 Prawo odstąpienia od umowy
- Przed spełnieniem świadczenia przez Sprzedawcę, Klient może odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, przy czym uprawnienie to może być wykonane do momentu, w którym Sprzedawca nie rozpoczął realizacji Zamówienia.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Sprzedawcy poprzez kontakt telefoniczny, przedstawiając jednoznaczne oświadczenie woli odstąpienia od umowy.
- Poinformowanie Sprzedawcy o chęci odstąpienia od umowy za pomocą poczty elektronicznej nie jest wystarczające do skutecznego odstąpienia od umowy.
- Jeśli Zamówienie zostało opłacone przez Klienta kanałem online, środki zostaną zwrócone Klientowi maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych, tym samym kanałem z którego została dokonana pierwotna płatność.
§ 7 Reklamacje
- W sytuacji stwierdzenia przez Klienta nieprawidłowości w dostarczonym Zamówieniu, Klient poinformuje Sprzedawcę o zaistniałym fakcie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Reklamacja Klienta zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu jej wpłynięcia do Sprzedawcy, a odpowiedź zostanie dostarczona Klientowi drogą elektroniczną.
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, telefon, adres e-mail, datę złożenia Zamówienia, datę realizacji Zamówienia, wskazany adres realizacji Zamówienia oraz szczegółowy opis składanych zastrzeżeń.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje są niepełne, Sprzedawca może wystąpić o uzupełnienie informacji, a czas rozpatrzenia reklamacji ulega przedłużeniu do momentu uzupełniania danych przez Klienta składającego reklamację.
- Reklamacje drogą elektroniczną należy przesyłać na adres: sushimi@menu.pl
- W przypadku szkody poniesionej przez Klienta z winy funkcjonowania Serwisu, Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji do Operatora systemu. Reklamacje należy przesłać na adres: pomoc@menu.pl lub pocztą tradycyjną na adres Operatora systemu, a zgłoszenie powinno zawierać te same informacje jak w pkt. 3 tego akapitu.
§ 8 Postanowienia końcowe
- W celu poprawnej realizacji usług niezbędne jest posiadanie przez Klienta dostępu do sieci Internet, aktywnego adresu e-mail oraz telefonu.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Operator systemu zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia publikacji. Brak akceptacji nowego brzmienia Regulaminu jest jednoznaczne z brakiem możliwości korzystania z Serwisu.
- Zmiany w niniejszym Regulaminie mogą nastąpić z ważnych przyczyn, narzuconych głównie przez względy techniczne, prawne oraz zmiany w zasadach świadczenia Usług.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Ostatnia aktualizacja regulaminu: 02-04-2025